horse-lovers-forever

Alla inlägg under juli 2015

Av Izabelle & Amanda - 22 juli 2015 10:34

Hej alla! izabelle här!!

Jag vet att jag inte har varit så aktiv på bloggen det sistone, men det är för i sommar så har det varit så mycket så har inte hunnit blogga.. men nu ska jag försöka komma igång igen!


igår var jag och Amanda i stallet och vi skulle rida våra medryttar hästar (amanda red coco och jag red Zingo). Men iaf, när vi skulle ta in zingo så skenade han iväg med grimskaftet runt halsen! (han hade ingen grimma..) sedan tog det 1 timma för oss att ta in honom för när vi kom nära han så trava/galoppera han iväg. sedan när vi red så hoppa vi! men Zingo är så gammal så han hoppar nästan aldrig.. fast han ÄLSKAR värkligen det!


vi ses i nästa inlägg!! :):):):)

    

Sök i bloggen

Presentation

Amanda:

Heej!

Jag heter Amanda och jag älskar hästar! Jag började rida när jag var fyra och nu är jag tolv år. Jag går på ridaskola men är också medryttare på världens sötaste häst    Hon heter Coco pops, men man kallar henne Coco. När jag var runt sju år fick jag en häst som hette Barbie   . 

Fråga mig

2 besvarade frågor

Länkar

Omröstning

vilken dag rider du på?
 måndag
 tisdag
 onsdag
 torsdag
 fredag
 lördag
 söndag

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Izabelle:

Hej!

Jag har ridit ända sedan jag var 5 år. Jag har en medryttar häst som heter Zingo. Jag och amanda rider i samma ridgrupp på Alleby Ridskola. Jag rider hos min kusin på en Arab och en B-ponny. Jag rider och tävlar också i gymkhana!

Hoppas ni gillar bloggen!  

 

muspekare

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards